سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پسرکم! ... برادرت را به اعتماد دوستی میان خودتان، ضایع مکن ؛ زیرا آن که حقّش را ضایع کرده ای، برادرت نیست . [امام علی علیه السلام ـ در وصیّت خویش به فرزندش محمّد حنفیه ـ]
 
پنج شنبه 90 اردیبهشت 15 , ساعت 1:51 عصر


پیامک برای معلم انگلیسی، پیامک تبریک روز معلم
به زبان انگلیسی، پیامک جالب برای روزمعلم، پیامک روز معلم


سپاسگزار
معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت، نه اندیشه ها را . . .


.


.


.


از
پدر گر قالب تن یافتیم / از معلم جان روشن یافتیم


استاد
و معلم عزیز، هر روزت مبارک


.


.


سلامت
گفتم پیامم دادی، پیامت چراغ راه زندگیم شد


و
مرا به سرزمین نور و آگاهی هدایت کردی .


ای
آینیه تمام نمای عشق و محبت و ایثار، هر روزت مبارک باد . . .


.


.


معلمی
شغل نیست؛ معلمی عشق است.


اگر
به عنوان شغل انتخابش کرده ای، رهایش کن


و
اگر عشق توست مبارکت باد. (شهید رجایی )


.


.


.


معلم
هدفت عشق است و ایثار


هزاران
خفته از عشق تو بیدار


روزت
مبارک


.


.


جنبندگان
زمین، ماهی‌های دریاها، و هرکوچک و بزرگی در زمین خدا و آسمان او


برای
معلم خوبی‌ها، استغفار می‌نمایند. امام صادق(علیه السلام)


.


.


.


معلم
را بر پدر شرف باشد به قدر آن که روح را بر جسم شرف است.


زیرا
معلم سبب کمال و تربیت روحانی است و پدر سبب تربیت جسمانی .


.


.


معلمی،
مهری است که از روز ازل با گل آدمی سرشته شد


تا
مردم از ظلمات جهل به نور دانایی رهنمون شوند.


.


.


آبی‌ترین،
دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین تقدسِ زندگی‌مان !


دستان‌تان
را بوسه می‌زنیم. روزتان مبارک


.


.


.


معلم
عزیزم دوستت دارم!


به
او بگویید دوستش دارم به او که قلبش به وسعت دریایست


که
قایق کوچک دا من در آن غرق شده.


به
او که مرا از این زمین خاکی به سرزمین نور و شعر و ترانه برد.


وچشم
هایم را به دنیایی پر از زیبایی باز کرد.


.


.


معلم
معلم


شمع
شدی شعله شدی سوختی


تا
هنرت را به من آموختی



معلم عزیزم روزت مبارک “


.


.


.




لیست کل یادداشت های این وبلاگ