سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و شنید مردى دنیا را نکوهش مى‏کند فرمود : ] اى نکوهنده جهان ، فریفته به نیرنگ آن ، به ژاژهایش دلباخته و به نکوهشش پرداخته . فریفته دنیایى و سرزنشش مى‏نمایى ؟ تو بر دنیا دعوى گناه دارى ، یا دنیا باید بر تو دعوى کند که گنهکارى ؟ دنیا کى سرگشته‏ات ساخت و چسان به دام فریبت انداخت ؟ با خفتنگاههاى پدرانت که پوسیدند ؟ یا با خوابگاههاى مادرانت که در خاک آرمیدند ؟ چند کس را با پنجه‏هایت تیمار داشتى ؟ و چند بیمار را با دستهایت در بستر گذاشتى ؟ بهبود آنان را خواهان بودى ، و دردشان را به پزشکان مى‏نمودى . بامدادان ، که دارویت آنان را بهبودى نداد ، و گریه‏ات آنان را سودى . بیمت آنان را فایدتى نبخشید ، و آنچه خواهانش بودى به تو نرسید ، و نه به نیرویت بیمارى از آنان دور گردید . دنیا از او برایت نمونه‏اى پرداخت ، و از هلاکتجاى وى نمودارى ساخت . دنیا خانه راستى است براى کسى که آن را راستگو انگاشت ، و خانه تندرستى است آن را که شناختش و باور داشت ، و خانه بى نیازى است براى کسى که از آن توشه اندوخت ، و خانه پند است براى آن که از آن پند آموخت . مسجد محبان خداست ، و نمازگاه فرشتگان او ، و فرود آمد نگاه وحى خدا و تجارتجاى دوستان او . در آن آمرزش خدا را به دست آوردند و در آنجا بهشت را سود بردند . چه کسى دنیا را نکوهد حالى که بانگ برداشته است که جدا شدنى است ، و فریاد کرده است که ناماندنى است ، گفته است که خود خواهد مرد و از مردمش کسى جان به درنخواهد برد . با محنت خود از محنت براى آنان نمونه ساخت ، و با شادمانى‏اش آنان را به شوق شادمانى انداخت . شامگاه به سلامت گذشت و بامداد با مصیبتى جانگداز برگشت ، تا مشتاق گرداند و بترساند ، و بیم دهد و بپرهیزاند . پس مردمى در بامداد پشیمانى بد گوى او بودند و مردمى روز رستاخیز او را ستودند . دنیا به یادشان آورد ، و یادآور شدند . با آنان سخن گفت و گفته او را راست داشتند . و پندشان داد ، و از پند او بهره برداشتند . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 88 مهر 16 , ساعت 5:48 عصر

#1 Video Converter 5.2.19

Video Converter یک مبدل ویدیویی کامل و حرفه ای است که با سرعت بالایی قادر است فایلهای ویدیویی شما را به فرمتهای مختلف تبدیل نماید.
این نرم افزار از فرمتهای ویدیویی زیادی چون: AVI,MPEG1,MPEG2,VCD,SVCD,FLV,MP4,Dvix,WMV و ... پشتیبانی مینماید و قادر است آنها را به یکدیگر تبدیل نماید.
این نرم افزار همچنین از فرمت جدید HD-DVD نیز پشتیبانی مینماید که یکی از نقاط قوت نرم افزار محسوب میشود.
با استفاده از این نرم افزار همچنین می توانید فایلهای ویدیویی مختلف را برش دهید و یا به یکدیگر وصل کرده و یک فایل خروجی با فرمت دلخواه دریافت نمایید.

ویژگی های کلیدی نرم افزارVideo Converter  :

- تبدیل فایلهای ویدیویی با سرعت بسیار بالا
- پشتیبانی از فرمتهای : AVI,MPEG1,MPEG2,WMV,Dvix,xvid,FLV,iPod,iPhone,PSP,RM,MOV,HD-DVD,DVB
- محیط کاربری بسیار ساده و جالب
- تبدیل فایلهای ویدیویی با حجم بالا به فایلهای با حجم پایین
- امکان جدا سازی صوت از فایلهای ویدیویی و ذخیره آنها با فرمت MP3,WMA,WAV
- ابزار ویژه برش و چسباندن فیلم ها به یکدیگر
- پشتیبانی از تمامی ویندوز ها از جمله ویستا
- و...

download

mirror

mirror

size 6 mb

#1 Video Converter is designed to meet all your needs of convert file between AVI, MPEG1, MPEG2, VCD, SVCD, DVD, WMV, ASF, DivX, Xvid, FLV, MP4, iPod, iPhone, PSP, RM, MOV, HD-DVD, DVB formats. Extreme fast conversion speed and friendly user interface let you convert video files between many formats with ease. Convert all supported formats to VCD, SVCD, DVD (PAL, NTSC). Join some small all supported format files to one. Split large supported format file to smaller pieces. Clip time Freely while conversion and joint. Batch files conversion. Extract images from all supported formats.
#1 Video Converter enable you to add conversion, joint and audio extract as tasks, just need one click for batch executing. With the combination of DirectX and some of the speediest encoders available, you really won"t find any application that converts significantly faster than #1 Video Converter.


Key Features:
• Extreme fast Conversion speed.
• Supports AVI, MPEG1, MPEG2, ASF, WMV, DivX, Xvid.
• All supported formats to MPEG1.
• All supported formats to MPEG2.
• All supported formats to VCD, SVCD, DVD (PAL, NTSC)
• All supported formats to AVI (DivX, XviD, MPEG-4);
• All supported formats to Windows Media Format (WMV/ASF)
• Joints video files to a large one.
• Splits large video file to smaller clips.
• Specifies start and end position while convert and joint.
• Batch file conversion.
• Extracts audio tracks from all supported video formats to mp3, wma, wav.
• Extracts images from all supported video formats.
• Preview result before long time execution.
• Backup DVD Disk (.VOB) to all supported formats.
• Backup DVD Disk (.VOB) music to mp3, wav, wma.
• Backup VCD Disk (.DAT) to all supported formats.
• Backup VCD Disk (.DAT) music to mp3, wav, wma.

Homepage - http://www.videotox.com



لیست کل یادداشت های این وبلاگ