سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندکى که با آن بپایى به از بسیارى که از آن دلگیر آیى . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 88 مهر 16 , ساعت 4:57 عصر

منبع : www.AsanDownload.com



بازی فوق با عنوان Frog Invadrs مهاجمین قورباغه ای جدیدترین بازی استدیو بازی سازی Msh Games می باشد که با همکاری Fanaei Game Studio ساخته شده است. سبک بازی Action و جدید می باشد در این بازی سبکی جدیدی را تجربه می کنید، داستان بازی بدین شکل می باشد که یک نوع ماده توسط یک دانشمند در شهر حیوانات اختراع می شود و در اثر حادثه ای، این ماده به جوی آب ریخته شده و قورباقه هایی که در کنار دریاچه بودند از آب نوشیده و ... حال وظیفه شما به عنوان یک مامور پاک سازی و جلوگیری از شیوء این اپیدمی می باشد در هر مرحله ابزارهایی وجود دارد که موجب افزایش قدرت شما می شود. همچنین در هر مرحله بر تعداد و قدرت دشمنان افزوده می شود. شما باید مراحل را یکی پس از دیگری سپری کرده و با غول بازی مبارزه کنید و جنگل را از شر این موجودات خلاص کنید.
درباره بازی:
در شهر حیوانات ماده عجیبی در یکی از آزمایشگاهها اختراع میشه و بر اثر اشتباه پروفسور اون ماده به کاناله آبی که در نزدیکی آزمایشگاه هست می افته ماده به همراه جریان آب به جنگل تاریک و مخوف رفته و قورباقه هایی که در اون جنگل زندگی می کردند. طبق روال همیشگیشون از آب نوشیده اما این بار بعد از خوردن آب بدنشان به طرز عجیبی پف کرده و چند برابر حد طبیعی خود می شوند. کم کم این مشکل گریبانگیر قورباقه هایه دیگه در اون جنگل میشه حال جمعیته انبوهی در از این قورباقه ها در جنگل قرار دارند. و قصد پیشروی به شهر پروفسور از رویه تصادف متوجه این موضوع میشه و میفهمه که چه فاجعه ای به بار آورده به ناچار فکری به ذهنش میرسه بله باید غورباقه ها رو نابود کنم اما چطور سپس به یاد یکی از دوستانه خودش میافته که یک مامور مخفی و سریه با هر زحمتی شده اونو پیدا میکنه مسئله رو باهاش در میون میزاره و ماموره ما که یک سوسماره کارو برایه تنها نجات اهالی شهر قبول میکنه اما نمیدونه که چه کاره سنگین و خطرناکی رو قبول کرده سلاح او تنها یک تیرکمان و مهارت هایه خودش اکنون شما باید با این مامور شهر جنگل رو از شر این موجودات ترسناک نجات بدید.

سبک بازی Action / Shooter:

شما در این بازی سبکی جدید و متفاوتی رو تجربه می کنید
همچنین برایه پیشروی در این بازی
باید سه چیز داشته باشید
1- دقت
2- عکس العمل به موقع
3- سرعت
بازی قابلیت سیو داره که یکی از مزیت هایه این بازی به شمار میاد
گرافیکه بازی در حد بالایی است. اما به طور پیش فرض گرافیکه بازی رویه حالت نرمال هست تا رویه هر سیستمی به راحتی و با سرعت مناسب اجرا بشه باز اگه تو بازی احساس کند بودن سرعت می کنید میتونید از دکمه کیو کیبرد استفاده کنید اما توصیه میشود که در حالت نرمال گرافیک باقی بمونه روند بازی و گیم پلی و بالاخره موزیک و اصوات به کار رفته درش در حد خوبی برایه حرکت از کلیدهای مکانما و همچنین برایه پرش از کلید مکانما بالا استفاده نمایید برایه پرتاپ تیر از کلید اسپیس استفاده کنید.

ادامه مطلب ...

لیست کل یادداشت های این وبلاگ