سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] آنجا که گفتن باید خاموشى نشاید ، و آنجا که ندانند ، به که خاموش مانند . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 90 اردیبهشت 15 , ساعت 1:51 عصر


 اس
ام اس ها وبلاگ، اس ام اس ویژه روز معلم، پیامک اردیبهشت ماه 90، پیامک انگلیسی تبریک
روز معلم، پیامک انگلیسی روز معلم


خدای
اطلسی ها با تو باشد / پناه بی کسی ها با توباشد


تمام
لحظه های خوب یک عمر / به جزء دلواپسی ها با تو باشد


معلم
عزیزم روزت مبارک


.


.


صدها
شاخه گل مریم تقدیم شما باشد که برای من در جهان بهترین هستید.


روز
معلم مبارک


 


.


.


.


نقش
معلم در دلهاست و دیگری جای او را نمی گیرد،


آن
که دلها به عشق او زنده است، در دل عاشقان نمی میرد.


عزیزم
روز 12 اردیبهشت روز معلم مبارک


.


.


.


مهر
ایزدی بر فراز دستانم بدرقه ی استادی که راه و رسم


درست
زیستن را به من آموخت. امروز بهانه ایست


تا
بوسه ای نثار دستانت شود و تبریکم را تقدیمت کند .


هفته
ی مقدس معلم مبارک.


.


.


.


معلم
خوبم روزنه های روشنی که توی ذهنم باز کردی


هنوز
دنبال نور میگردد…روزت مبارک


.


.


.


در
سپیده دم ازل ان زمان که سازندگی کائنات اغاز می گردید


و
کتاب تکوین گشوده میشد نخستین کلمه ایی که با قلم تقدیر


بر
دیباچه قاموس هستی نقش بست واژه ی زیبای استاد بود


و
سر فصل این کتاب کهن به تعلیم و تربیت اختصاص یافت


همیشه
و در همه چیز استاد من هستید


روزتان
مبارک


اندیشه
ام از تو سبز و آباد شده / از جهل وغم این فکرتم آزاد شده


در
مکتب پاک و شاد استاد ببین / غم رفته زجانم ودلم شاد شده . . .


روزت
مبارک


.


در
مکتب تو همیشه شاگردم من / دور از رخ تو همیشه پر دردم من


در
فصل بهار و روز استاد ببین / بی نور معلم این چنین زردم من . . .


.


آموزش
عشقم از همین مکتب توست / اندوخته ی سوادم از این لب توست


گفتم
که مریضم و بیا بستر من / چون عامل دردم این غم و این تب توست . . .


.



با
این گچ عشق تخته ی جانم زن / خطّی ز کلام خود به ایمانم زن


صد
درس در این کلاست آموخته ام / یک درس ز عشق جان ویرانم زن . . .


.


ای
معلم تو را سپاس :


ای
آغاز بی پایان، ای وجود بی کران، تو را سپاس


ای
والا مقام، ای فراتر از کلام، تورا سپاس.


ای
که همچون باران بر کویر خشک اندیشه ام باریدی


روزت
مبارک


.


.




لیست کل یادداشت های این وبلاگ