سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و شنید مردى دنیا را نکوهش مى‏کند فرمود : ] اى نکوهنده جهان ، فریفته به نیرنگ آن ، به ژاژهایش دلباخته و به نکوهشش پرداخته . فریفته دنیایى و سرزنشش مى‏نمایى ؟ تو بر دنیا دعوى گناه دارى ، یا دنیا باید بر تو دعوى کند که گنهکارى ؟ دنیا کى سرگشته‏ات ساخت و چسان به دام فریبت انداخت ؟ با خفتنگاههاى پدرانت که پوسیدند ؟ یا با خوابگاههاى مادرانت که در خاک آرمیدند ؟ چند کس را با پنجه‏هایت تیمار داشتى ؟ و چند بیمار را با دستهایت در بستر گذاشتى ؟ بهبود آنان را خواهان بودى ، و دردشان را به پزشکان مى‏نمودى . بامدادان ، که دارویت آنان را بهبودى نداد ، و گریه‏ات آنان را سودى . بیمت آنان را فایدتى نبخشید ، و آنچه خواهانش بودى به تو نرسید ، و نه به نیرویت بیمارى از آنان دور گردید . دنیا از او برایت نمونه‏اى پرداخت ، و از هلاکتجاى وى نمودارى ساخت . دنیا خانه راستى است براى کسى که آن را راستگو انگاشت ، و خانه تندرستى است آن را که شناختش و باور داشت ، و خانه بى نیازى است براى کسى که از آن توشه اندوخت ، و خانه پند است براى آن که از آن پند آموخت . مسجد محبان خداست ، و نمازگاه فرشتگان او ، و فرود آمد نگاه وحى خدا و تجارتجاى دوستان او . در آن آمرزش خدا را به دست آوردند و در آنجا بهشت را سود بردند . چه کسى دنیا را نکوهد حالى که بانگ برداشته است که جدا شدنى است ، و فریاد کرده است که ناماندنى است ، گفته است که خود خواهد مرد و از مردمش کسى جان به درنخواهد برد . با محنت خود از محنت براى آنان نمونه ساخت ، و با شادمانى‏اش آنان را به شوق شادمانى انداخت . شامگاه به سلامت گذشت و بامداد با مصیبتى جانگداز برگشت ، تا مشتاق گرداند و بترساند ، و بیم دهد و بپرهیزاند . پس مردمى در بامداد پشیمانى بد گوى او بودند و مردمى روز رستاخیز او را ستودند . دنیا به یادشان آورد ، و یادآور شدند . با آنان سخن گفت و گفته او را راست داشتند . و پندشان داد ، و از پند او بهره برداشتند . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 88 مهر 16 , ساعت 5:25 عصر

قفل گذاری بر روی نرم افزار های نصب شده با Password Door 8.4.2

نرم افزارهای زیادی بر روی کامپیوتر شما نصب هستند از قبیل MS-Office, WinZip, Windows Media Player, RealOne Player, AcdSee, Outlook Express و بسیاری دیگر, اکثر آنها به گونه ای می باشند که هر کس میتواند از آنها استفاده کند و به اطلاعات موجود در آنها دسترسی و یا از آن برای انجام کارهای شخصی استفاده کند. شاید شما دوست ندارید با نرم افزاری که متعلق به شماست و خود شما خریداری و نصب کردید کس دیگری استفاده کند! Password Door محصول شرکت TopLang نرم افزاری برای گذاشتن پسورد روی نرم افزارهای مختلف است به گونه ای با اجرا شدن نرم افزار صفحه ی درخواست پسورد ظاهر شود و شما تنها با وارد کردن کلمه عبور صحیح بتوانید وارد محیط نرم افزارها شوید‌! این نرم افزار به آسانی هر نرم افزاری رو میتونه قفل گذاری کنه بدون ایجاد کوچکترین اختلالی در خود برنامه‌! خود نرم افزار هم Password protected میباشد

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Password Door 8.4.2 :
- قابلیت قرار دادن رمز عبور برای هر یک از برنامه های ویندوز
- سازگاری با نسخه های ویندوز 2000, 2003, XP, Vista
- لیست نمودن برنامه هایی که دارای رمز عبور می باشند در محیط نرم افزار
- دارای ویژگی کشیدن و رها کردن ، به این صورت که کافیست آیکن برنامه را با موس گرفته و به داخل محیط برنامه بکشید و آن را رها کنید، سپس تنظیمات خود را اعمال کنید.
- دارای الگوریتم پیشرفته در رمز گذاری و به صورت 100% تضمینی که از رمز عبور این نرم افزار بدون وارد نمودن رمز صحیح نمی توان عبور کرد.
- قرار دادن رمز عبورهای دلخواه بر روی نرم افزار هایی که انتخاب می کنید.
- ارائه گزارش به صورت LogFile از نرم افزارهایی که دارای رمز عبور می باشند مشخص شده و زمان استفاده از آنها نیز ثبت می شود. به کمک این ویژگی شما می توانید در صورت استفاده  رمزعبور برنامه توسط دیگران و ساعت هایی که شما از برنامه استفاده نکرده اید متوجه این موضوع شوید که آیا رمزعبور شما کشف شده است یا خیر.
- استفاده آسان به وسیله رابط گرافیکی مناسب
- قابلیت به روز رسانی نرم افزار
 و ...

برای دانلود در این مکان کلیک کنید



لیست کل یادداشت های این وبلاگ